Wachten duurt lang.... te lang!! - Reisverslag uit Franeker, Nederland van karsenlizelotte - WaarBenJij.nu Wachten duurt lang.... te lang!! - Reisverslag uit Franeker, Nederland van karsenlizelotte - WaarBenJij.nu

Wachten duurt lang.... te lang!!

Door: Kars en Lizelotte

18 Juli 2013 | Nederland, Franeker

Hi,
Druk zijn wij met de voorbereidingen voor onze reis! Op dinsdag 10 september 2013 vertrekken wij, Kars en Lizelotte naar Australië om hier te gaan reizen en werken.
Wij zullen onze reis beginnen met een groepsreis van Australian backpackers, wat betekend dat we met een groep van 49 mensen vertrekken richting Sydney en samen met hun de eerste week gaan beleven. In deze week gaan we natuurlijk allerlei leuke dingen doen met als hoogte punt: Defqon.1 Australia!! Dit gaat natuurlijk een super vette ervaring worden om met dit fantastische feest onze reis te starten, we kunnen haast niet meer wachten!!
Wat we voor de rest in Australië willen doen laten we helemaal open, alles lijkt zo gaaf en hoe meer je ziet hoe meer je wilt, het lijkt ons alleen niet handig om dit allemaal alvast te plannen dus we gaan het gewoon beleven en natuurlijk ontzettend genieten van dit mooie land!
Ook zullen we nog naar Nieuw Zeeland en op de terugweg hopen we nog een leuke vakantie in Thailand te houden!

• 26 Juli 2013 - 14:06

Femke: