laatste daagjes! - Reisverslag uit Franeker, Nederland van karsenlizelotte - WaarBenJij.nu laatste daagjes! - Reisverslag uit Franeker, Nederland van karsenlizelotte - WaarBenJij.nu

laatste daagjes!

Door: kars en Lizelotte

06 September 2013 | Nederland, Franeker

Nog 4 dagen voordat we op het vliegtuig stappen! De tijd is toch voorbij gevlogen en we zijn er nu echt helemaal klaar voor! Vorige week zijn we nog verrast met een afscheidsfeestje door onze lieve vrienden en vriendinnetjes! Wat leuk dat ze dit geregeld hebben en wat hebben ze ons voor de gek gehouden! Met een heel complot bij Lizelotte op het werk, ontvoeringen, blindoeken, gekke versieringen, tranen, een kangarootaart en alle mensen die kwamen was het een echte verassingsavond! Echt helemaal fantastisch!Vanavond zullen we nog een bbq houden hier om alvast in de Australische stemming te komen. Nou ons volgende verslag zal vanuit Australië geschreven zijn en we zullen vast al wat beleefd hebben!
Liefss, Kars en Lizelotte.

• 13 September 2013 - 12:35

Ingelien En Jan:

Hallo Kars en Lizelotte,

Wij gaan jullie volgen, heel veel plezier samen op deze waanzinnige trip. Wij zijn jaloers, zouden ook wel weer naar NZ willen, leuk dat jullie daar ook heen gaan. Veeel plezier, pas goed op elkaar en we hopen op veel berichtjes hoe het jullie vergaat.

• 17 September 2013 - 11:39

Femke:

Wacht met smart op jullie volgende bericht!! :-D